torsdag den 15. januar 2015

Bandlyst fra dindebat .. for 30 dage

Endnu en gang bliver en suspenderet på jubii debatten, da en/anden trunte forsøgte at sætte mig på plads. Sjovt nok blev personen som skrev et indlæg før mig, som heller ikke indeholdt et billede (det var et billedetråd), ikke sat på plads. Der er forskel på folk.

Fanden tage hende.

Som sædvandelig blev der overreageret. Forrige gang har jeg i det mindste kalde en person for en idiot eller lignende.

Denne gang synes jeg blot, at hun ikke skulle være en kælling og sætte mig på plads.

Jeg har ikke tidligere modtaget nogen advarsels-point hvad jeg vidste. Man kunne ikke se dem før i dag på ens profil.

Som sædvandelig er det bare ren Kafka med hvordan forumets admin og hans håndlangere informerer brugere omkring at blive bandlyst. Der er ingen mulighed for at skrive noget tilbage eller forsøge at appellere til deres sunde fornuft.

Jeg begynder at være træt af forummets indbyggere og de horder af førtidspensionister, mentalt ustabile personer og idiotiske bodybuilder-typer.

Der er heldigvis altid reddit.

Advarsel givet af Debat Høvding for Abusive Behaviour i Profil.
Givet 1 point.
Suspenderet for 30 dage 
Hej bloddiller.oO,
Du har adskillige gange været involveret i konflikter på Jubii Debatten, hvilke som regel ender med personlige skænderier, der resulterer i en masse indlæg, som ødelægger tråden for alle andre!!
Denne opførsel betragter vi som obstruktion af debatten!!

Denne gang er der tale om følgende emne/indlæg: 
"Vis din slankemad uden brød/pasta/ris/kartofler/sukker - og inspirer os andre"

Da du tidligere har modtaget flere advarselspoint på Jubii Debatten, suspenderes du fra Jubii Debatten i 30 dage og samtidig får du endnu et advarselspoint.

Hvis en bruger bliver suspenderet fra debatten er det ikke tilladt for den bruger, at vise sig på debatten i udelukkelsesperioden – hverken som gæst, under et nyt profilnavn eller andre ting. En overtrædelse af dette vil medføre en fordobling af udelukkelsesperioden fra det tidspunkt det bliver opdaget.

Gentager lignende episoder sig fører det i yderste konsekvens til en bortvisning fra Jubii Debatten, hvorved din profil slettes.

Du kan læse mere om hvad der er tilladt at bringe på Jubii Debatten - ordensreglerne finder du her.

Et godt råd
Hvis du vil undgå advarsler i fremtiden, så vil jeg foreslå at du modererer dit sprogbrug og sætter brugere du ikke kan udstå på ignorer.

Med venlig hilsen 
Debat Høvding

Administrator | Jubii Debatten | www.dindebat.dk

1 kommentar:

  1. Ja, det er jeg også blevet flere gange af ham dér Debathøvdingen, og jeg har derfor også opgivet den side*S*!

    Jeg har derfor oprettet mit eget forum i stedet:

    http://debatten.freeforums.org

    Problemet er bare, at det er ekstremt svært at få medlemmer!

    SvarSlet