søndag den 28. december 2014

Set på tinder

Jeg har oprettet en tråd på dindebat.dk omkring screenshots taget af tinder. Sjove, underlige, grimme, skumle, interessante billeder, som jeg dog valgte at lade være med at kommentere dem.

Det faldt ikke god jord og jeg er blevet truet med
  • rockere
  • med at blive svinet offentligt til på facebook 
  • med at de gamle arbejdspladser som står på min FB vil blive kontaktet
Alt det, fordi jeg har taget screenshot af en app. Oplysningerne er jo offentlige og jeg forstår ikke problemet. Nogen kender nogen der er på billederne? Og hvad så?

Jeg fået at vide, at jeg er uintelligent og uempatisk, da det åbenbart er meget slemt at sådan blive .. udstillet på grundlang af de oplysninger man selv har lagt på et offentligt socialt medie.

I tråden valgte jeg at anonymisere billederne, men det har jeg valgt at lade være med at gøre her, da de brugere som medvirkende i tråden mente ikke, at det havde nogen effekt.

































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar