søndag den 1. februar 2015

Bulk/cut

Jeg er begyndt at tælle kalorier, men ikke for at tabe mig. Det skyldes, at jeg har noget fedt på maven, som jeg gerne vil af med, men samtidigt ikke vil af med den muskelmasse, som jeg har fået efter at jeg begyndte at træne.

Derfor har jeg skruet en kost/motionrutine sammen, som gerne skulle kunne bruge noget at det fedt jeg allerede har. Jeg har indstillet min kost sådan, at jeg skulle på papiret tabe mig 0,5 kg om ugen og samtidigt begyndt at spise flere proteiner og mindre kulhydrater.

Jeg dyrker meget motion (crossfit/kardio) og er begyndt at cykle når jeg kan i stedet for at tage bilen.
Med lidt held kommer min fedtprocent ned i løbet af de næste par måneder. Helt uden brug af hverken proteinpulver eller andet crap.

Jeg har betalt for en måneds brug af madital.dk, da jeg ikke kunne finde noget bedre. Det giver mig et forholdsvist nemt overblik over hvad jeg har lavet af motion vs hvad jeg har indtaget af kcal. Det er perfekt til mit bulk/cut forløb.

Hvis jeg får tid, så vil jeg dokumentere hvad jeg spiser i løbet af den kommende tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar