Jeg er vildt med, at man kan modtage pakker i en automatisk boks (pakkeboksen) uden at skulle have noget med jeres medarbejdere at gøre. Det fungerer så godt man nu kan forvente. Der er blot et enkelt sted, hvor kæden hopper af.
Prøv at se hvad der sker, når man mister det lap papir, som post denmark efterlader i ens postkasse når man ikke er hjemme, når de forsøger at aflevere en pakke (jeg er meget sjældent hjemme mellem 8-18 ..). På seddlen står der i hvilken pakkeboks man skal hente ens pakke og der er en stregkode uden hvis det ikke er muligt at hente ens pakke.
Første opkald: Nej, der er ikke noget vi kan gøre. Du skal bruge et tracking nummer fra afsenderen.
Andet opkald: Jeg kan godt tjekke om dit navn står nogen steder i vores system (pakkeboksen i den fakta hvor jeg normalt henter pakker).
Uden seddel kommer man ingen vegne. Der er åbenbart ingen, der kan fortælle mig i hvilken boks der ligger en pakke til mig. Ikke uden fucking tracking nummer, som man f.eks. ikke nødvendigvis kan få fra Amazon.
Jeg forstår ikke, at man kan skyde sig selv i foden på den måde og har lavet et system hvor man ikke kan få en kopi af den seddel (eller bare det forpulede stregkode) udleveret hvis man smider det oprindelige væk.
Det er jo en betydelig forringelse af service, da jeg før kunne gå på posthuset og snakke med en servicemedarbejder, som ville være i stand til at opspore min pakke.
I kan rende mig mig i røven.
Jeg gider stadigvæk ikke bruge jeres service. Jeg er bare nødt til det nogle gange, da f.eks. pakker fra Amazon (i England) sender igennem Royal Mail, hvilket gør, at mine breve/pakker kommer i jeres klamme hænder.
Jeg ville ønske, at man kunne vælge en privat aktør (mod betaling selvfølgeligt), som den, som skulle tage sig af post adresseret til en når det kom fra udlandet. Post-monopolet lever vist stadigvæk ser det ud til.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar