lørdag den 4. januar 2014

Star Tours: At ikke blive taget seriøst

Jeg har sendt følgende til Star Tour, efter at vi er kommet hjem fra ferien:


Jeg vil gerne klage over, at vi ikke blev hentet af en bus vi har betalt for i forbindelse med vores afrejse d. 03-01-2014.
Afrejse: ifølge SMS fra startours "Hej! For fly BLX126 til Billund med afgangstid 12.50 bliver du hentet i receptionen kl. 10:45 for afrejse til lufthavnen. //Star Tour"
Vi afleverede nøglen til lejligheden omkring kl 10:40 i receptionen og fik at vide af receptionisten, at vi skulle vente på bussen udenfor. Vi gik derefter ud til vejen og ventede på en bus indtil kl, 11 hvorefter jeg ringede til Star Tours og spurgte til hvor bussen var henne. Jeg fik at vide at vi skulle vente yderliggere 5-10 minutter og ringe igen.
Da jeg ringede anden gang lovede den svensktalende medarbejder at finde ud af hvad der var sket.
Hun ringede tilbage og fortalte os at guiderne ikke kunne finde os og var kørt.
Vi tog efterfølgende en en taxa til lufthavnen for egen regning.
Da vi stod i check-in køen fik vi at vide fra guiderne, at de ikke kunne finde os og gav os det indtryk af, at de overhovedet ikke troede på os. I løbet af den tid vi var i receptionen, stod foran receptionen og ventede ud ved vejen så vi hverken guider eller nogen bus fra Star Tours/TUI. 
Jeg skriver det her fordi jeg gerne vil have refunderet de penge jeg betalte for transport fra Puerto del Carmen til lufthavnen. Jeg har ikke modtaget den service jeg har betalt for.
Min kæreste snakkede med guiderne der stod tæt på check-in køen i lufthavnen. De troede overhovedet ikke på os og der eneste der manglede var, at de ville anklage os for at lyve. De var meget omhyggelige med at ikke tage nogen form for ansvar for, at vi ikke blev hentet. Det var nedslående hvor dårlig et service det var.

Ellers var den ferie jeg var på perfekt. Sol, strand, dejlig selskab og god spansk mad. Men det havde heldigvis ikke noget med Star Tour at gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar