Kære Zedge support d. 14-05-2011 10:39.
I har lovet at indbetale de penge I skylder mig på min konto, som I
har fået oplyst for et par dage siden.
Det er endnu ikke sket.
Hvornår kan jeg forvente se de penge?
Og fik følgende svar:
From: Kundeservice
To: user@gmail.com
Subject: Re: 1279, annullering af abonnement [Sagsnummer: 123456]
Date: Mon, 16 May 2011 12:15:19 +0200
Reply-To: support@zedge.dk
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; da; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414 Thunderbird/3.1.10
Hej Michael
inden for 7 arbejdsdage da vi kun får besøg af vores bank mand en gang
om ugen men der bliver taget hånd om det
*;)Morten Vestergaard*
kundeservice
zedge|dk
Tlf.: +45 31 55 95 69
Email: support@zedge.dk
Jeg har stadigvæk ikke set nogen penge fra zedge.dk. Næste træk er at inddrage ens teleudbyder.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar