Forløb:
- Jeg trykker på et/andet reklame på min Android telefon ved et tilfælde. Trykker så tilbage før jeg når at se hvad der skete.
- Jeg bliver åbenbart tilmeldt en service som koster 45 kr per uge.
- Firmaet skal sende en SMS med instruktioner om hvordan man kan afmelde/annulere servicen. Det sker ikke, da jeg er i Tyskland på det tidspunkt og data roaming er slået fra.
- Firmaet trækker 2 x 45 kr i løbet af to uger over mit mobil abonnement før jeg bliver klar over at noget er galt.
- Jeg kontakter Telmore omkring at der må være sket en fejl da jeg åbenbart bliver tilmeldt services uden mit samtykke.
- Jeg bliver bedt om at kontakte Zedge.dk direkte. De indrømmer at der er sket en fejl.
- Jeg oplyser en kontonummer hvor de kan indbetale penge på.
- Jeg venter en uge.
- Skriver til zedge.dk og spørger hvornår de har tænkt sig at indbetale de penge de skylder mig.
- De skriver d. 11/05/2011 at de vil overføre penge inden for 7 arbejdsdage.
- Den 29/05/2011 har jeg stadigvæk ikke set nogen penge fra zedge.dk.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar