onsdag den 26. oktober 2016

Jeg er så fucking heldig

Jeg elsker mit liv lige for tiden.

Jeg føler mig så heldig.

Jeg har et job. Det har været op ad bakke før, men det virker som om, at jeg har fundet et sted jeg passer til. Jeg har været i et sort hul i forhold til arbejde og det lykkedes mig selv at kravle ud derfra.

Jeg har en sød forlovede.. kommende kone (~4 måneder til bryllup). Hun er lige så vild med mig, som jeg er med hende. Endeligt en kvinde, som min familie kan acceptere. Endelig en kvinde, som både er intelligent, køn og ung på samme tid.

Der gik 38 år før jeg møde hende.

Det var det værd. Hellere at møde den rigtige sent i livet end at skulle nøjes med en partner som ikke opfylder ens behov.

Jeg glæder mig til villa, Volvo og vovse.

Det bliver skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar