torsdag den 9. juni 2011

Zedge overfører ikke penge

Der gik noget tid og jeg hverken hørte eller så nogen penge fra zedge.dk. Så forsøgte jeg at inddrage min teleudbyder, Telmore.

From: user@gmail.com
Sent: Sun May 29 16:30:55 UTC+0200 2011
To: "TELMORE - SMS"
Subject: Re: 1279, annullering af abonnement [Sagsnummer: 123456]

On Wed, 11 May 2011 07:42:38 +0000 (UTC) "TELMORE - SMS"
wrote:

Kære Pia,

Jeg har ikke modtaget penge fra Zedge. Det er åbenbart deres
forretningsmodel at holde folk hen og så håbe på at de ikke gider at
bruge tid på dem.

Den sidste e-mail fra dem er vedhæftet hvori de lover at overføre de 90
kr inden for 7 dage - det var d. 11/05/2011.

Hvad har I som min mobil internet udbyder tænkt jer at gøre ved sagen?

På forhånd tak for hjælp.

Det er åbenbart en ny medarbejder man skriver sammen med hver gang man skriver til deres support.

From: "TELMORE - SMS"
To: user@gmail.com
Subject: Re: 1279, annullering af abonnement [Sagsnummer: 123456]
Date: Mon, 30 May 2011 06:30:37 +0000 (UTC)


Jeg har netop overtaget sagen for Pia.

Jeg beklager selvfølgelig at du ikke har fået pengene returneret fra Zedge. Der plejer ikke at være problemer med dette hos Zedge, hvorfor jeg allerede har taget kontakt til dem, for at få dem til at undersøge om pengene er sat til udbetaling eller hvad der er sket.

Jeg regner med at få svar fra dem i dag, hvorefter jeg vil give dig besked.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at klikke ”Besvar” på denne mail uden at slette noget af indholdet.

Med venlig hilsen

Mette S.
Kundeservice

Du er også meget velkommen til at besøge www.telmore.dk eller kontakte TELMORE kundeservice på tlf. 7021 8900.

Find os på Facebook og Twitter.


From: user@gmail.com
Sent: Tue May 31 21:13:19 UTC+0200 2011
To: "TELMORE - SMS"
Subject: Re: 1279, annullering af abonnement [Sagsnummer: 123456]

On Mon, 30 May 2011 13:46:22 +0000 (UTC) "TELMORE - SMS"
wrote:

Mette,

> Jeg har nu fået svar fra Zedge, der oplyser at du står på deres liste
> til at blive krediteret snarest.

Jeg har allerede fået et tidspunkt at vide fra dem som de ikke
overholdt.

> De beklager at det endnu ikke er blevet gjort.

Jeg vil sætte pris på en dato for indbetaling og ikke noget så upræcist
som "snarest". Jeg vil helst ikke snakke med dem direkte, da de
allerede har løjet for mig een gang ..

Hvis det var mig der skyldte jer penge, ville jeg få et rykkegebyr hvis
jeg ikke betalte til tiden.

Så jeg finder det ikke fair, at et firma som Zedge kan lave tilfældige
opkrævninger (det opfatter jeg det som, da jeg ikke har fået nogen SMS
om nogen service fra dem) via min udbyder.

På forhånd tak for hjælp.

Og fik følgende svar fra endnu en medarbejder.

From: "TELMORE - SMS"
To: user@gmail.com
Subject: Re: 1279, annullering af abonnement [Sagsnummer: 123456]
Date: Thu, 2 Jun 2011 07:21:15 +0000 (UTC)

Da Mette har fri i dag har jeg overtaget sagen. Jeg kan godt forstå din frustration over vage udmeldinger fra både os og zedge. Da zedge har lukket i dag, kan jeg desværre ikke rykke for en indbetalingsdato, men jeg vil gerne undersøge det for dig i morgen/spørge Mette om hun har fundet ud af noget.


Du hører fra mig når jeg har fået en konkret dato fra zedge.

Hav en god dag.

Med venlig hilsen

Mimi R.
Kundeservice

Jeg venter stadigvæk på svar fra Telmore.

1 kommentar:

  1. Sikke hvor de vasker hænder. Har netop prøvet det samme og udløse passiver sig ethvert ansvar men giver rask væk telefon nummer og mail til fyr der sidder bag tricket med at sende sms vi os fra 1279. Blot man åbner sms skal man betale 45 kr. Firmaet hedder ping ping net . Telefon. 31559569. Bliver ikke svaret :-( email. Lars@pingping.dk
    hilsen marianne

    SvarSlet